Корзина
19 отзывов

Тренування перцептивно-моторного і зорового сприйняття. Для дошкільнят і молодших школярів.

В наличии

800 грн.

Купить
Тренування перцептивно-моторного і зорового сприйняття. Для дошкільнят і молодших школярів.
Тренування перцептивно-моторного і зорового сприйняття. Для дошкільнят і молодших школярів.
800 грн.
Купить
Перезвоните мне
  • +380 показать номер +380 (67) 688-77-12
  • +380676887712
  • +380505120280
Перезвоните мне
  • +380 показать номер +380 (67) 688-77-12
  • +380676887712
  • +380505120280
  • Контакты
    • Телефон:
      +380676887712
      +380505120280
    • Адрес:
      Киев, Украина
    • Email:
      kazabalance@gmail.com

Тренування перцептивно-моторного і зорового сприйняття. Для дошкільнят і молодших школярів. Автор - Френк Білгау.

 

Дуже важливо, щоб вправи і поняття, представлені в цій книзі, використовувалися належним чином. Дехто вважає, що тренування перцептивно-моторного і зорового сприйняття є єдиними найбільш важливими аспектами освіти. На думку інших, ці дії абсолютно не важливі. Автори цієї книги вважають, що обидві ці протилежні точки зору неправильні. Розвиток дитини багато в чому схожий на розвиток будь-якої іншої складної системи. Кожна окрема частина важлива, але ціле – більш значуще, ніж сума частин. Ми вважаємо, що вправи на розвиток сприйняття мають бути частиною загальної освітньої програми для малюків і дітей старшого віку з порушеннями сприйняття, але вони не є найважливішою частиною, тому що, по правді кажучи, неможливо виділити окремий елемент, як більш важливий. Збалансована програма є ключем до максимального успіху навчання.

Збалансована програма має більшою мірою враховувати цілісність розвитку дитини, а не якусь одну певну здатність, пов'язану з якоюсь дисципліною. Діти не можуть повністю реалізувати свій потенціал із багатьох причин. Якщо ми хочемо змінити наші успіхи і промахи, то повинні розглядати дитину, як складну, а не поділену на окремі частини, істоту. Наприклад, у дитини можуть бути проблеми з читанням, письмом, арифметикою і шкільною діяльністю в цілому. За допомогою розширеного тестування можна визначити розлади зорового сприйняття, перцептивно-моторні порушення, емоційні труднощі і порушення біохімічних показників. Нам слід розпочати з головної проблеми, стабілізації біохімічних функцій дитини, а потім працювати з перцептивно-моторним, зоровим сприйняттям і емоційними проблемами. Порушення зорового сприйняття може призвести до розладів, що викликають емоційний стрес. У деяких випадках емоційний стрес може викликати проблеми біохімічного характеру. Ми не можемо сказати, які проблеми є первинними, а які – вторинні, що є причиною і що – наслідком, і ми не можемо розділити дитину, працюючи над кожною окремою проблемою.

Розвитку щасливої і здорової дитини сприяють багато факторів. Вона має правильно харчуватися, дихати свіжим повітрям, мати достатні можливості для конструктивної роботи і повноцінно відпочивати. Вона повинна кидати виклики, щоб бути в змозі реалізувати весь свій потенціал, але виклик не повинен ставати загрозою. Дитина має знати, що її  люблять і приймають не за те, ким вона може стати, а за те, хто вона зараз. Рухи і поняття, представлені в цій книзі, забезпечують основу для тренування перцептивно-моторних функцій, які можна використовувати в заняттях із різними дітьми. Працюючи з цими дітьми, ми ніколи не повинні випустити з уваги індивідуальність і унікальну цінність кожного з них.

  • Цена: 800 грн.